hej

  • hej pover girl kommer att skrivas sedan men jag har ett problem eller det käns som jag alldrig mer kommer bli kär fast jag har en som ingen känner men sen och en kompis i klassen har svikit mig jag asso en boy i klassen är jätte elak  mot mig jag undrar vf ingen jag har nämp typ men han är alltid på mig det är ej kul men han är ej kär i mig det ej x utan en annan kille jag vill veta vf han är så jobbig och elak  mot mig det är ej kul jag vill ens nt det men vf det är ju min fråga:( typ cppp men jaja hmm jag är dö trött vi var på järva fältet i dag hela dagen så dö jobbigt ska färga håret i dag jippi (agen) jag kasnse ska få en hund oki inget mer med saken men på järvafältet det var faktiskt roligt men tjej kompisarna Pm och jag och Sharon  osm har döpt mig till jennyförb vi hadde jäte kul sen men innan var det ochså kul men jobbigt att gå hem och dit men sedan gick det bra men jag har så fuck  ont i nacken eller hur det stavas så det typ nt blir kaken heheh  (not funney) men jajaj förlåt att jag sa fuck men jag har så .... ont  i nacken ! pip sorry får skylla mig själv faan nej


    jag har nt mer att skriva snart kommer Nr:2 eller Nr:3 av pover girl 

     
        ses sen                 

 

 

 

  • Missa nt pover girl
           
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0