en historia :livet med tårar

heej jag heter jennifer men kallas för jeeja jag bor i sollentuna jag har en mamma och pappa och 3 brossor fast min mamma och pappa e skilda min pappa bor i tumba och mamma i sollentuna jag bor bara hoss mamma för min pappa bor så lång ifrån och han jobbar hela tiden vi bor hoss min morrmor och morrfar det e ett hälvete varje kväll dom skriker och allting jag mår lixom inte bra jag gråter på kvällarna men ingen hör eller ser det jag lossadds som ingen ting i skolan men fröken vet allt jag gråter ibland ibalnd menas hela tiden jag har en kille han vet ingen ting jag vill säga det till klassen men vågar ej det kommer bli mera skit då tycker jag fast dom kan ju hjälpa mig när jag e ledsen men jag årkar inte sitta där som en fjant och så vet alla då kommer det bli mera konstigt alla tror jag har värsta bra livet hemma men det e tvärt om ibland i skolan så vill jag bara gråta men allt mamma och pappa bråkade förut men inte nu men dom e skilda liksom hela livet e skit för mig klassen vet prisis ingen ting alla har ett pärfekt liv det e orättvist jag trivs ej här när mamma jobbar skriker dom 2 gammlingarna här liksom tysta håll ej på att skrika och håll käften och dra åt hälvete och sådant jag mår ju ej bra jag och mamma brukar ej prata om det men jag vil ej det e bara jobbigt jag e försvag i hela kroppen jag brukar bara sitta inne å hälgerna jag spelar bara the sims 3 ochsådant för att inte tänka å det mitt gammla hus jag älskade det men nu e det pajat nu bor det annndra männiksor där i år blev julen säms pappa var ej med han var med sin fmilj för han och min morrfar har bråkat så min pappa får ej komma in där jag bor nu hoss min morrmor och morrfar det e skit hela livet e skit




                 om nui gillar skane jag skriver säg det annars slutar jag att skriva den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0