heej blogg läsare

idag skriver jag med min nya data det e en laptopp eller lapptopp eller hur man stavar men skit sammma  idag var det jul och jag fick en musik spselare eller vaddet heter och en rosa.jag e ingen !! fjortzz så ni vet jag har haft en bra jul iallafall har 3 brossor en e 15,12 och 7 jag  e 10 ganska lite men jag ska faktisky fylla 11 i feb den 10 feb jag kasne låter fjantig men jag e trött ´så råkaade jag bara sika in på blogg.se och göra en blogg jag hter jennifer min mammma e bäst och min pappa jag vill ha en hund men jag får ej eller någon gong ska jag få för det e en sak hemma men det böhöver jag ej säga jag vill ju ej inte heller men jag har en hamster som heter Zack han e jätte söt men jobbig jag måste byta i burn en gång om veckan det e jobbigt men om man ksa ha ett djur måste man ju stå ut med állt jag går i 4:an men det fattar ju alla om jag säger att jag e 10 år eller hur jag har en kille han går i samma klass som mig jag har ochså facebook ps på bilden på facebook har jag eller ser jag ut som en EMO men jag e inte det så ni vet men man får se ut som man vill jag heter jennifer engdhal lindber jag och ochså map det e moviestarplanet då heter jag Missjennifer och min killeheter felix999 på msp han har ochså facebook men jag tänker ej säga vad han hetr på facebook han kashe ej vill vad vet jag i julklapp av hononm fick jag en tröja och et tpar örhängen av honnom det var så gulliggt !!! jag gädde honnom en musik moka fjong hehe jag vet ej vad jag ska säga om ni vill ha mera information av mig och mitt liv eller så komenetera vad ni vill veta och ålder och namn e ni snälla ps jag vill ej tjata men tipsa om bloggen e bra om ni ej tycker det så klaga ej säg bara vad jag ska skriva mer oki jag hoppas jag får många vänner ålder det spelar ingen roll jag e ju 10 men inte mera än 15 år eller kanse 16 men om man e typ 21 eller något så kommentera ej då jag vill ej vara barnslig men jag e knäpp just nu jag har fullt med tankar men jajja sov gott alla blogg läsare good jul och gott ntt år

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter din kille snälla säg!

2010-12-26 @ 11:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0