heej jag har svårt att släppa taget om att skriva för idag

  1. jag vet ej vilken stil jag ska ha imorrogn för jag brukar ha olika ibland fast inte fjotizz stilen 
  2. kanse emo stilen fast ej för myckt emo saker kasne nja kanse
  3. maffia stilen man e bara jojo ahha nej jag tor ej det
  4. fina stilen man e så daa bara en liten dam tuss så bara åh gå upp och byt kläder nu hataar det
  5. nörd stilen man hhar runda glösögon och fjantiga kläder nja tror ej det jag vill inte vara taskig oki
  6. mattefnobben en som görr sina läxor och inte är inne på datorn nja tror ej det
  7. en som sover hela dagen liksom zzzzz yst jag sover !!!! zzzzzzzzzz nja tror ej det
  8. den stilen jag älskar eller gilar Ísadoras !! hon i julkalendern hon har nice stil tycker jag
  9. vinnaren är .............................................. isaadora stilen

 


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0