heejsan

hej jag sov till halv 4 idag  på eftermiddan men jag gick ut och handlade lite hehehe jag älskar att handla och nu är det u rea jag ska fixa den dära hår färgen till håret men undrar vad alla i klassen säger men jag bryr mig ejjj jag får ´ha vad jag vill jag e ju så ful s¨eller jag vet ej om jag e söt eller inte jag e inte avensjuk på någona´nna men jag vill bara bli lite extra snygg jag vill liksom ej bli så hära lixom värsta fjollan men lite lagom men allt årdnar ju sig i morrogn ska jag kolla lite mera å rean på hm kasne jag hittar något jag har hittat en halsduk jag ska köpa med olika färger som isadora har eller men skti samma jag köper bara färggranna saker nu eller jag älskar färg heheh jag fick en kappa i dag den e jätte fin den e inte lång utan kort som man har nu förtiden heheh men jag vill ha ite kåt förslag efter som i min skola har man én sak som heter tAlangjakten och den har man en gång om året och det hära året ska jag uppträda själv med en låt och dans snälla ge förslag jag har bara några förslsag men jag tor ni har bättre låt förslag jag villatt det ska bli pärfekt jag har hitat en just nu den heter i wanna know you men den e inte jätte bra men ni kane har en bätter kåt hehehe ses ps ska ej vakna så sent i morrogn låvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0