heejsan

för någon timme sedan så fick jag fram en blogg  det var en tjej som var typ frisör så ja ställde en komentar liksom en fråga om det dära med looken liksom håret jag ka fixa hon kasne kan hjälpa mig väm vet jag kollar hela tiden om hon har svarat men i morrgon kasne hon svarar jag tror det och jag kommer hålla tummarnan jo en sak till jag har gjort men det e ej så viktigt men på facebook ha rjag skrivit om min blogg vad den heter ochsånt vet ni ochså att jag kallas jeeja det e mitt riktigt namn kan man siga för min familj säger det hela tiden till mig så kalla mig jeeja om ni vill med två e det blir liksom jeeja istället för jeja det e tråkigt så jeeja men jag hoppas månka kommerläsa min blogg jag hoppas det och att ni gillar min blogg liksom ni som läser säg till om ni vill ha smink tips eller något för det e jag bra på men ej med håret eller iallafall ej med färg i håret i morrogn ska jag ha roligt jag ska till min mammas jobb !!! det e läskigt där hon jobbar med gammlingar  typ på ålderdomshäm  eller något jag vet ej men gammlingarna e läskiga tycker jag  senast jag var där sa en tant till mig att jag var ful !!!! och hadde en jätte kort tjol men det hadde jag ej ni vet vad jag menar men sedan efter en stund sa hon att jag var jätte sööt och hadde jätte vin tjol hon bara liksom åh du e så fin så gullig blah blah blah det e så läskigt där tycker jag det e någon gubbe som skriker där ochså det e läskigt men det var ej jätte jätte snäll gubbe som kom  och prata med mig och mamma förragången han var jätte trevlig tycker jag han var så snäll asso likosm när man blir gammal blir man ju knäpp i huvudet eller som min mormor brukar säga kristalerna håller på att ramla ner (ahahah)men han var jätte jätte jätte jätte snäll.......hmm vad ska jag skriva mer ja i morrogn ska jag köpa en jätte snygg väska jag kan fota den sedan och lägga ut bilden här på bloggen om ni vill se den det e ingen vanlig väska jag låvar er att den e snygg den passar till isadora stilen som jag har valt ehehheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0