the sims

idag spelade jag the sims 3 jag har massvis med the sims jag älskar det men det e jobbigt ibland när det blir tråkigtshoppar jag eller något på the sims jag bryúkar köpa lyxiga hus men jagbehöver mera pengar IDAG på the sims d   o  g två av mina simmar eller som 2 som jag hadde gjort konstiga heheh barnet var rött överalt och den anndra bläh ful och jag låste in dom 2 i ett rum eller jag skulle ändra dörren så när dom var därine så skulle jag ändra dörren och sedan så glömde jag det och jag hadde knappt några pengar till en dörr hehe jag e inte så spasam på the sims jag e ju knäpp här kommer lite bilder som kan vara bra och se eller bara för skojs skull



ta handom bebisen när man har den levande ahahha





       den stilen ksa jag nog tästa jag får ej glömma det









     glöm ej att gå på jym eller spa behandling







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0