heej det är helt sjukt! jag är käär i en till hahaha

tjoo jag är kär i en kille till han heter alvin det är en katt hahahaha världens sötaste sexigaste katt ska få den om någraa dagar ska flytta då till krägga men kommer gå kvar i samma skola man får med katten när man kper huset jag kommer få det jätte bra och det kommer att finnas 2 poler en vinter pol och en sommar pol och ett hus och en bastu men katten är jätte söt och så sexig hahaha
jag har fått en gitar och kan 2 eller skoja bara jag kan 3 låtar med min nya gitar fick den i dag ska fixa lite bilder i morrogn och allt som jag ska hinna emd innan flytten sker men jag vill ju dit nuuu i love u anton  and alvin och alvin är ju katten hahhahaha som e så sööt ps: anton ochså ses ska kolla lite mera på datorn på saker kanse bloggar mera sen men ses  medans i love errr just dig hahahaha massvis med kramar av jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0