heej !!!!!!!!!!!

heej hur mår ni jag mår toppen jag var med aliice=v det var skit roligt vi var ute och gick var inne och mycket mer men seda var hon tvungen attt gå hem :( men vi kommer göra något någon annan dag men i mororgn har jag konståkning hmm mer missade solsidan i går ska se den på svt eller vad det heter. jag fyller snart år  jag vill ha litel planet 2 och playstasion 3 kan ej stava det. ska snart fixa håret hoppas det blir bra (hoppas hoppas) ska börja med ett youtube pogram behöver bara kompisar som vill vara med skriv det i komentarerna om ni vill vara med (dom jag känner)  men jag är inte så bra med att filma eller lägga in på youtube men jaja som sagt säg till då men jag ska snart fixa håret så heej då            









                                                  ses !!!

Kommentarer
Postat av: Hanna PM

Hej Jenni! Asså kan jag va med i det där youtube programet??Det skulle va jätte roligt!! MVH Hanna PM

2011-01-25 @ 18:38:07
URL: http://galnajennifer
Postat av: Anonym

heej jennifer jag skulle ätte gärna vilja vara med i youtube programmet !!!!!! MVH ELLEN

2011-02-27 @ 10:22:21
Postat av: ELLEN

heej jag skulle jätte gärna vilja vara med i youtube programet !!!!! mvh ellen

2011-02-27 @ 10:24:56
URL: http://galnajennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0