hmm vad ska man skriva

heej i dag är det fredag och det betyder att man kan sova längre men jag ska till skol mässna i morrogn eric i min klass ska uppträda på stinsen tror jag det var så jag ska gå och kolla men kasne en kompis vi får se ! men jag tor att det blir med en kompis ser frami mot det hoppas det går bra för eric om du ska uppträda i morrgon men jaja hmm vad ska man skriva OMG !!!!  har glömt en sak hehe skit samma hmm men vad fan ska jag skriva jo i dag spelade jag och några andra tjejer killar det var skit roligt men killar dom e ju  tråkigaaaaaa men vi var bäst att spela killar makan kom och slåg oss ajj (roligt mycket roligt) hmm mer vi körde gungleken men på lunch rasten var alla gunngor upptagna så vi spelade killar (det var roligare att vara kille fanny hon var rolig och alla anndra som var med kommer inte i håg alla eller pallaer ej skriva okej da Isabell,sharon,Fanny,Jag jag kommer ej ihåg mer Linnea var med lite sen hmm kommer ej på några anndra 





                                 SES !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0