heejsan sömn lös igen typiskt

jag kasne tar det jätte allvarligt men zack men jag e lixom en sån andra kasne tar det illa men kasne inte så här men jag e som jag e och jag skiter i om alla tycker liksom vf gråter hon hon e ju barnslig låt mig va  säger jag i förväg tycker ni jag e löjlig säg det tycker ni att jag e ful eller någon ting säg det ex äklig säg  det jag kasne ändrar på mig säg det inte bara var elak då det e ju skit just nu lixom där jag lever i min lilla konstiga värld ex har varit endsam hela lovet inte varit med någon kompis nepp jag e konstig men jag e sån jag kan leva med det men frågen e  om ni kan göra det jag kan gråta över att zack e sjuk det e inte mitt fel och jag kan sörja honnom  skrit mycket nu kasne ni tycker och  ju så löjlig hon tar i alldeles för mycket som värsta tanten säg det det e ej kul att höra komentarer som vissa säger till mig ex ja men då måste du göra det på pricis alla anndra jag hatar såna och vissa e sånna jag kan leva med det men det  e ej kul att höra det fatta säg vad felet e istället för att gnälla det e ej kul att va i skolan och sedan ba sparka på mig som vissa gör eller bråka eller någt sparka det gör vi ju knappt men tar upp benen det e ej kul säg vad jag har för fel på mig jag vill veta om ni avskyr mig säg det jag hatar såna som ttror att deras ut sende e finsast jag kanse har lite konstig stil men jag kan fan säga till dom att jag har den samaken och alla killar fan vet ej vad jag ska säga ej dom i min klass utan alla omkring vill ej tycka illa om vissa för några e jätte söta och snälla söta det betyder ej att man kan vara kär i dom för nu  säger jag en sak inte för jag e kär i honnom okej en kill kompis e jätte snäll känner honnom knappt men han e ändå som en kompis på msp e han snäll han säger saker som jag och alla mår bra av han e jätte snäll ps jag e ej kär i honnom kompis komihåg det kompis om någon bara hon gillar honnom så nej det e jag gillar honnom som kompis och det e faktiskt (emillove) på msp han e jätte snäll men jag e ej kär i honnom om ni inte fförstår det så säg det men jag  e ej kär i honnom okej har inte äns han nummer på riktigt heter han typ emil jo det var det emil så var hans namn men jag e ej kär i honnom jag kasne e tjetig men jag e ej kär i honnom ok hoppas det funkar att säga en sak till jag e ej kär i honnom så jag e klar med mitt utbrott  jag e ledsen för min hamster han e någon spiciell hasmter han kollar å mig som en mäniska han sprang omkring när han var mindre han e knappt ett år han får ej dö men jag tor nog det MEN när man dör så dör man man kan inte föra mera än att gråta och vara där och ställa upp för djuret jag låter fjantig eller hur men jag bryr mig ej ps är ej kär msp killen hanträffade jag på msp träffades betyder nu för mig träffades på vännskap min favorit låt e hold my hand men akon och mickhel kan ej stava hans namn men jaja hehehe <3 sov gott sak försöka sova ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0