zack stayyyyyyy her whid me

hej igen jag har en sak att berätta zack kasne måste avlidas av en vätrinär för antingen har han en fettkknöl det e någon sak vet ej vad det e elller en tumör och en tumör e canser  han kanse måste lämmna mig  och dö lixom avlidas mamma sa att jag får en ny hamster då men jag vill ej men jag vill ha zack men när man dör så dör man ju men hoppas allt blir bra det e eller jAG ÄLSKAR DJUR och ett djur e som en människa för mig jav e ledsen ibland men det går över men zack han e en spiciel hamster jag vill ej avlida honnom men jag vill ej att han ska lida zack stay her whid me men jaja jag kommer nog att ha kul med en ny hamster väm vet han kasne mår bra men han ser konstig ut med den tjoka knölen han har det ser ej så bra ut en tjej hadde en hasmeter som hadde den dära knölen så när hon tog upp hamstern så dog den i hennes hand :( jag ska få en hund kasne men jag tror jag får en för mamma håller alltid var hon lovar men eller iallafall men djur tror jag då har jag en ny hamster och en hund min lille bror vill att jag ska ha en tjej den hära gången jag har ochså haft en kanin som ni kanse vet och mera mera mera djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0